Neffex - Best of Me 【歌詞 日本語訳】

【日本語訳】 Neffex - Best of Me

 

f:id:rio8:20201025140140p:plain

Neffex Best of Me

I have a dream

夢があるんだ

that's all I need

叶えなきゃいけない夢が

I'll make it happen with some work and belief

努力と信念で実現してやる

know what I want

欲しいものは分かってる

so I'll take it on

あとはやるだけだ

I've made mistakes but mistakes make you strong

失敗こそ人を強くするんだ

let's break it down for a minute

ちょっと言わせてよ

I want the crown, I'm gon get it

俺は王座をとってやる

you hear me loud, man, I'm winning 

大声で聞かせてやるさ「よぉ、俺は勝ち組なんだぜ」って

yeah, Charley Sheen would be grinning

あぁ、チャーリーシーンがにやけるよ

these ladies know that I'm sinning

罪を起こしたことなんていろんな女たちが知ってる

and this is just the beginning

でもまだ始まりに過ぎない

I'm closing in the nineth inning

9回裏が終わろうとしてる

there ain't no point in resisting

もう反撃できないんだ

 

livin life like a dream

夢の中で生活しているみたいだ

live it right that's the theme

正しく生きる それがテーマだ

every night got a team

毎晩仲間といる

mobbing tight to the scene

不良達が

out on stage, hear ‘em scream

ステージ上で叫んでるのが聞こえる

okey, this the dream

あぁ、これは夢だったか

and I prayed as a teen

俺は10代の頃に祈った

one day it’d be me

いつか俺は

if I want it then I get it

望むものを手にすると

head down, don't regret it

頭下げて後悔するな

push myself to the limit

限界まで踏ん張れ

if I play it, then I win it

もし俺が成功したら

I'm just saying, I'm just living

ただ言ってやる、俺はただ生きている

for today, for a minute

今日のために、この瞬間のために

I don’t stay, I just visit

俺は留まらない、寄るだけさ

have no shame, I'll admit it yea

恥なしで、認めてやるよ

 

they lookin’ right at me

あいつらが俺を見上げてる

to see if I succeed

俺が成功してるか

to see if I believe

俺が信じているか確認するために

they looking up to me

俺を見上げてるんだ

they want the best of me now

あいつらは最高の俺を求めてる

best of me now

最高の俺を

best of me now

 

best of me

 

 

They want the best of me now

あいつらは最高の俺を求めてる

best of me now

最高の俺を

best of me now

 

best of me

 

 

and I won't rest in piece now

まだ死んで休むわけにはいかない

rest in peace now

 

rest in peace now

 

rest in peace now

 

 

they want it now

奴らが求めてる

they want it now

 

they want it now

 

they want it now

 

they want it now

 

they want it now

 

oh damn if they want it now they got it now!

それを望むなら、今手に入れたんだ!

 

 

I swear to god, man, I’ma make it soon

神に誓ったんだ、もうすぐ成功してやるって

silence all the haters as they see us making moves

俺を憎むやつらを黙らせるんだ 俺の活躍を見せてな

I do what I want, so I got nothing to prove

俺はやりたいことだけやる だから何も持ってないぜ

Stayin’ motivated teaching others what to do

やる気をなくすな 他人にやることを教えるんだ

I’m staying focused

俺は集中している

my mind is open

心は開いている

they start to notice

あいつらが気づき出した

that I’m in motion

俺が動いていると

there is no potion

薬なんてない

You’re not just chosen

お前はただ選ばれたんじゃない

it takes devotion

献身が必要だ

to stay composed, man

冷静を保つにはな

 

never stop, never stall

止まるな、失速すんな

there ain't no time to fall

落ち込んでる暇はない

try to live, get it all

生きてすべてを手に入れろ

you got one life to ball

一回きりの人生だ

thinking big, never small

でかく考えろ、小さくてはいけない

‘Cause you gotta want it all

だって全部手に入れたいだろ?

when you finally get that call

ついにその電話を受けるとき

you get ready take it all

お前はすべて手にする準備ができてる

I don't need a handout

ビラなんていらない

I already standout

すでに際立ってるんだ

Startin’ to advance now

前進し始めてるんだ

ready to expand now

広まろうとしてんだ

you don't have a chance now

今はお前にチャンスはない

‘Cause we're in demand now

俺らに人気があるからな

make it by the grand now

地に足つけて成功しよう

feelin in command now

指示を感じるんだ

 

※繰り返し